Monday, December 25, 2006

HAR du sett på MAKAN?!?

(Thea, du får med deg dette her...?)

Du slette tid, for å si det sånn... Ida og blogg...har det virkelig skjedd? Joda, bitt av basillen. Sånt skjer visst ofte i SVURR-miljøet. Hehe... Jaja, det er vel ikke det værste jeg kunne funnet på...! THEA - se så flink jeg er!! Jeg lovet jo å lage meg en blogg asap etter eksamen. Og nå er jeg hvertfall ferdig med musikkeksamen. Det får duge!

Ida og Dagny (min verdens-aller-aller-beste-lillesøster) skal lage en surfemusical og skal gå til filmen med den. Visstnok. Og Dagny vil spille i en opera. Heavy stuff! Det er liv i heimen første juledag, som forøvrig er en svææææært så avslappet dag i Ekkoveien. Vi har gjort... ikke noe særlig! Akkurat nå sitter Dagny i sofaen og siterer, eller DEKLAMERER, André Bjerkes "Syndefallet". Ho tar heilt av her!!! Har noen sagt at en eneste person i denne familien har et snev av noe normalt over seg???

Ellers må jeg bare si fortsatt velsigna julehøytid til alle der ute. Nyyyt fridagene i ro og fred! Og for alle nyttårsrevyfolk - nyt roen og freden i ca halvannet døgn til, for så braker det heidundranes løs oppå Ris. Vi sees på Svurrologisk museum!

5 comments:

Daphne Sofie said...

Søster har fått seg blogg! Jippiiii! Du er søt, du. Vi er kanskje ikke så normale nei, men vi er da en herlig gjeng:p Kos å være hjemme med deg!!! Høgs n løøøv fra lillesøs*

LemonTree said...

SHITT ASS....har du fått blogg!!??? hehehehe...

Lættis...
men velkommen til blog verdnen!!! Weeee...

du får være flink på uppdates...mmhhmm..hehe..

klemmer

Karen said...

Grattis, ida! Vi sees på revy!

Andrea said...

Heei! Jøss, så koselig da gitt. Vi blir stadig flere :D velkommen! håper du har hatt en diggers jul så langt så sees vi i morgen ;) klem

Asplin said...

HEEEEEEEEELLLLLLLOOOOOOO darling!!! Bra med blogg! det var vel på tide ja.. hehe. vælkømmi!

glad i deg! masse klemmer