Tuesday, December 26, 2006

KRISTIN HAR BURSDAG!!



!!!HuRrA FoR dEG SoM fYlleR diTT åR!!!




Dette er en ekte tribute-post! Tutta mi har bursdag i dag... Jippi! Kick - håper du får en sykt bra dag. Gleder meg til å se deg. Snartsnartsnaaaart!!! Savner deg så jeg begynner å bli litt smårar... Denne dagen vies til heder og ære for Kristin. Fordi ho er den beste! I år får vi ikke gått på skøyter på dagen din, men det er kanskje like bra, for jeg er jo helt hååååpløs!
Kick - du er verdens beste!! Ultrasuperglad i deg, TUBE for ever;-)

3 comments:

Daphne Sofie said...

Hurra for Kristin. Men Ida! Jeg har fått en lama! Hihi. Jeg mener... Who want´s an alpaca anyways?

Ida said...

JEG vil ha en alpaca! Og den er forøvrig en lama... Yey!! Nemlig.

Daphne Sofie said...

Haha, du er søt. Men det er greit, den skal få være så mye lama den vil. For ikke å si llama.