Thursday, February 22, 2007

Februargutta mine

Elendig som jeg har vært til å blogge, har to av go'gutta mine fylt år i februar og dette har på mystisk vis lurt seg unna min blogg. På tide å hylle dem litt, fordi de gjør verden til et bedre sted og fordi jeg er så utrolig glad i dem!!

Cornelius, CorneliPUS, sin store dag var 10. februar. Den heidundranes feiringa gikk jeg glipp av, men det må vi ta igjen!!! You know I love you<3> Lars Erik hadde bursdag på fredag (16.) og jeg var blant de heldige som i det minste fikk gitt ham en klem på selveste dagen! Vi har en date til gode vi også, kjære:)

4 comments:

Kjøde said...

Se det, du og hadde blogg ja, Spennende! Bra du husker bursdagen til LEK :P

Anette said...

Du har'n Ida!:) Sjekk ut bloggen min for info!

Anonymous said...

Du har`n!!

Se bloggen min for regler! :)

Daphne Sofie said...

Serr-liss, du er dårlig på øppdejt, ass! Hehe... Ett fett, jeg vil ha snus<3<3<3