Tuesday, February 13, 2007

Vil ut og reise

Nå vil jeg ut på tur... Alle reiser så mye!! Marius har vært på Hawaii og skal til Kina. Lind har surra seg rundt kloden. Anne Line og Åshild er på tur i skrivende stund... Og hvor langt har jeg beveget meg siste åra? Fra Bærum til Oslo... Hmm... ikke mye å skryte av! Så - inspirert av Anna - slenger jeg inn mitt Europakart. Sånn at dere kan se hvor dere må ta meg med på tur!! Og det er ikke så rent få steder ser jeg! Hehe... Let's go:)




create your personalized map of europe

5 comments:

LemonTree said...

jeg klarte å komme meg heeeeelt til majorstuen i dag jeg..woohhoo!! hurra for meg..

Asplin said...

JEG SKAL PÅ INTER RAIL!!! hehe.. sorry.. måtte bare! skl ta deg med på tur et sted jeg!!! BARE VENT! pluselig så er du på gardermoen!

KLemmer

LemonTree said...

btw.synes kartet ditt trenger en oppjustering...kroatia er ikke med på reiselisten...det må da være en feil?!!!!

Daphne Sofie said...

Ida, min Ida. Du er en fin en. Først og fremst syns e du burde dra deg til Hamar!:) Hihi. Sees i morgen (ja, snart i morgen, vaffal) Gleder meg!

Ida said...

Kartet viser jo hvor jeg HAR vært, Darjan... Og det er mange bekymringsverdige mangler på mitt ser jeg...... Huffameg!