Monday, January 1, 2007

GODT NYTT ÅR - 2007 I GANG!



Oioi...long time, no see. Romjula har ikke gitt tid til blogging for å si det sånn. Næda, her har det vært action fra morgen til kveld med den utroooolige gjengen i SVURR!

Og det var bare kjempemoro, for der er det så masse go'folk! En liten liste over siste tids hendelser:


Revy hele romjula med forestillinger nyttårsaften. Med verdens beste gjeng på scenen, digger dere alle sammen!!! Og endelig har jeg møtt Joachim:) Som er akkurat 10 000 ganger mer fantastisk god enn det de andre har klart å beskrive ham som. Såååååå glad i den gutten nå!!! Yey:)


Thea B fylte 18 år på fredagen!!! Love you, søta:) Thea x2, Hanne og undertegnede feiret med en fremragende middag på Sushi & Wok på Aker Brygge. Noe som definitivt frister til gjentakelse!!! Kvelden ble avrundet med en tur med banen. Thea x2, Darjan, Vibeke og jeg bestemte oss for å ta en tur til Nydalen og den flotte stasjonen der, med rulletrapper og lys. Resultatet ble mange syke bilder og mye vill latter. For en gjeng!! Bildene dukker nok opp på en blogg ikke langt fra deg i nærmeste fremtid...


Lørdag 30. hadde Anette bursdag. Fikk ikke prata med deg, men vi sees vel plutselig på banen en dag når begge er utrooolig stressa...som alltid...? Hehe!


Nyttårsfeiring med SVURR-folket - herlig asså! God mat, litt regn i håret under rakettene og en sliten gjeng... Veldig koselig å få være sammen med dere klokka tolv, folkens:) Dette blir et bra år!


Og nyttårsaften - Anna og Harald gifta seg!! Gratulerer!!!! Har stjålet et lite bilde fra Mari sin blogg, så alle kan få se så nydelige de er... Utrolig koselig, dere er så gode begge to. Kjempeglad i dere!!!

Jaja, en bra romjul vil jeg si... Så til alle dere jeg så gjerne ville klemt flate fordi dere er så bra: Godt nytt år!!!

1 comment:

Emelie said...

Hei Ida!
Takk for en flotters uke på revvy! Og takk for kos på peppes med deg og resten av folka! Du er en solstråle, og er så glad for at jeg ble kjent med deg. Hvem andre skulle tilby meg mat når jeg er en trøtt og sliten skuesiller.. og gi meg massasje.. og få meg i godt humør? Klems=)